Elzemieke Olsthoorn nieuwe Head of Content & Marketing Abovo Maxlead

Elzemieke Olsthoorn nieuwe Head of Content & Marketing Abovo Maxlead

19-01-2023 (16:54) - Bureaus

Met ruim 18 jaar ervaring in verschillende marketing- en managementfuncties op zak, stapt Elzemieke Olsthoorn over naar Abovo Maxlead. Als Head of Content en Marketing gaat zij onder meer de contentdiensten binnen AM Beyond* verder ontwikkelen.

In haar takenpakket zit primair het aansturen van het label AM Beyond*. Dit team van ruim 20 personen bedenkt en creëert content en creatieve media opdrachten. Daarnaast wordt Elzemieke, juist ook gezien haar sterke B2B-profiel, de manager van het driekoppig Marketing-team van Abovo Maxlead. Daar ligt de focus op het verder uitbouwen van het merk, de reputatie en de klantengroep.

Carrière

Elzemieke begon haar carrière als wetenschappelijk onderzoeker bij SWOCC. In 2004 maakte ze de switch naar de media. Ze vervulde diverse rollen bij Mediahuis, Sanoma en DPG Media, waaronder Crossmedia Consultant en Manager B2B-Marketing. Ze sloot haar carrière bij DPG Media af met de interim rol als Managing Director van verschillende bladen, waaronder Donald Duck.

Nuchtere instelling

Elzemieke Olsthoorn: “Na een aantal prettige gesprekken kwamen wij verrassend snel rond. Ik heb ontzettend veel zin gekregen om aan de slag te gaan. De drive en energie van de mensen, de nuchtere instelling en het plezier spat ervan af! Ik kijk enorm uit naar de uitdagingen binnen AM Beyond* en de Marketing-afdeling om daarmee mijn steentje bij te dragen aan het succes van de groep.”

Eigenzinnig karakter

Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: “Met Elzemieke halen wij iemand in huis met een lekker eigenzinnig karakter. Ze heeft de juiste achtergrond, jaren ervaring in de media en een prettig, nuchter karakter. Met deze eigenschappen, en haar visie, zal zij onze content- en creatie-aanpak binnen AM Beyond* verder brengen. Net zoals Daniel Kok en Thijs van Dijk eerder bij de start, heeft zij duidelijk ‘To Infinity & Beyond’ in haar DNA”.

 


Media

Marketing

Economisch