Ex-TBWA-man start bureau
03-03-2009 (10:12) - Bureaus
Jeroen Ritsema (TBWA\, creatief directeur Doorn&Roos), Jeroen Verdenius (brandmanager Coca-Cola) en Robert Jan de Groot (key accountmanager Unilever) zijn gisteren communicatieadviesbureau true. brand activation begonnen. True. brand activation is het antwoord op de groeiende vraag naar conceptuele merkactivaties. Marketeers die vanuit een kosteneffectieve aanpak en op een onorthodoxe, geïntegreerde wijze hun merk willen bouwen, vinden hun thuis bij het nieuwe Utrechtse bureau. Met jarenlange ervaring aan zowel bureau- als klantzijde ontwikkelt true. brand activation ‘big ideas’ vanuit een medianeutrale aanpak.
Ritsema: ‘Wij hebben jarenlang op het hoogste niveau activaties ontwikkeld voor en bij de grootste merken. Onze expertise willen we toegankelijk maken voor alle marketeers die niet bij de grote bureaus willen of kunnen aankloppen. Wij bieden hen de mogelijkheid om op een spraakmakende manier hun merk te activeren om sales, loyaliteit of merkvoorkeur te generen. True. brand activation is een flexibel, kwalitatief bureau waar deze tijd duidelijk om vraagt.’
Het nieuwe bureau zal zich in de toekomst gaan richten op maatschappelijk betrokken merken. Merken die met creatieve communicatie hun maatschappelijke toegevoegde waarde op een spraakmakende en relevante manier onder de aandacht willen brengen.