FIRM doet FNV Bouw

03-03-2009 (10:08) - Bureaus

FIRM reclamebureau heeft de nieuwe cao-campagne voor FNV Bouw ontwikkeld. De campagne zal de komende maanden - tijdens de cao-onderhandelingen - volop zichtbaar en hoorbaar zijn: op de bouwplaatsen, op de radio en langs de weg.

In deze roerige tijden speelt de campagne in op het belang van het collectief. Het thema, 'Zeker met FNV Bouw', visueel sterk gemaakt door het altijd af te beelden op een robuust blok beton, wordt altijd gecombineerd met actuele onderwerpen: Jullie CAO - Jullie Baan - Jullie Werk - Jullie Recht, et cetera. Communicerend vanuit de ‘groepgedachte’ wordt ieder individu geconfronteerd met ZIJN Belang.

Doelstelling:
Het belang onderstrepen van een vakbond in combinatie met ledenwerving
Media: Radio, Outdoor, Print, DM, Campagnesite
Opdrachtgever: FNV Bouw Woerden
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Henry Kasper, Rick van Dijk, Sonja van Essen, Pieter Adelaar
Bureau: FIRM reclamebureau
Creatie: Jochem Kools, Ray Pluim
Account: Rob van Dijk, Annelies Smid
 


Media

Marketing

Economisch