FONK gaat wél naar Cannes

14-05-2009 (10:55) - Bureaus

In tegenstelling tot VEA (toch?) en vele nationale  en internationale bureaus, gaat FONK (en dus ook ReclameWeek.nl) wél naar Cannes 2009. Van 24 tot en met 28 juni lopen de FONKERS rond, borrelen ze wat en kijken ze hoe de reclamewereld aan het bezuinigen en versoberen is op de champagne, zalm en feestjes.

Wat wij van FONK willen weten: welke Nederlandse organisaties, clubs en bureaus gaan nog wél en wat gaan ze doen aan de Zuid-Franse kust. Lekker Calvinistisch sombermansen of ondanks de crisis geld, creativiteit en kennis over de balk gooien?

Laat het ons weten! Dan komt FONK graag een kijkje nemen tijdens het festival. Cannes est mort, Vive Cannes!
 


Reacties

De meisjes van SUKOI AMSTERDAM gaan ieder jaar naar Cannes dus ook dit jaar. Ons doel is zoals altijd om met 1 vliegticket met zoveel mogelijk van onze (internationale) opdrachtgevers even persoonlijk bij te kletsen in een relaxte sfeer. Wij werken internationaal dus de ideale gelegenheid om zowel bestaande contacten aan te halen als nieuwe contacten op te doen. Juist in deze crisis wordt het duidelijk dat top talent cruciaal is om de concurrentie voor te blijven. Zien we jullie daar?
Suzanna Koppedraayer @ 14-05-2009 12:07 uur

Media

Marketing

Economisch