Greymen&Co neemt fullservice bureau Furnuft over

26-01-2022 (15:09) - Bureaus

Een verbreding van de marketingexpertise en verdere versterking van het team. Met deze voordelen op zak slaan Greymen&Co en Furnuft de handen ineen en gaat het bureau per 2022 op in Greymen&Co.
 
Deze overname is een logische stap die aansluit op de ambitie van Greymen&Co, vertelt managing Director Jiska Swarte: “Ook in 2022 willen we graag verder groeien, in teams én in expertise. Furnuft past daar met hun brede kennis van offline en online marketing perfect bij. Ze zijn een hele waardevolle aanvulling op het team. Door het samengaan van Furnuft met Greymen&Co kunnen we de klanten van beide bureaus beter bedienen en een bredere set aan expertise aanbieden.”
 

Logische match

Menno Hansen en Rick Roering, oprichters van Furnuft, benadrukken daarnaast ook de overeenkomsten in mentaliteit en cultuur: “In 2021 kwamen we met Greymen&Co in contact. Bij de eerste kennismaking was er gelijk een klik en tijdens de koffietjes die daarna volgden, werd dat alleen maar bevestigd. Niet alleen op persoonlijk vlak, maar ook zakelijk. Het is ontzettend fijn als de match zo logisch is voor beide partijen. Want dan lever je namelijk het beste werk aan je klanten."
 

Over Furnuft

Furnuft is een strategisch en creatief bureau. In 2015 opgericht als bescheiden ontwerpstudio, 6 jaar later uitgegroeid tot een fullservice marketingcommunicatiebureau voor offline en online communicatie. “Iedere vraag benaderen we open, nieuwsgierig en zonder vooringenomen ideeën. Zo zijn wij voor onze klanten de leukste collega op afstand, advocaat van de duivel, marketing- en communicatieafdeling en sparringpartner in één,” aldus Hansen.
 

Over Greymen&Co

Greymen&Co is een snelgroeiend digital marketing agency, gevestigd in de oude Schinkelkerk in Amsterdam. Het bureau heeft een mix aan ervaren krachten en jong talent in huis. Inmiddels werken er bijna 40 personen bij het ambitieuze bureau dat belooft “te leveren wat je nodig hebt, en altijd een beetje meer,” aldus Swarte.
 

Media

Marketing

Economisch