Havaianas kiest IMA aan voor internationale campagne
09-06-2016 (12:32) - Bureaus
Internationaal slippermerk Havaianas heeft Influencer Marketing Agency (IMA) angesteld voor een internationale campagne. IMA zal Havaianas gaan helpen om in Europa als nummer één flipflop merk herkend te worden onder de beoogde doelgroep.
Havaianas doet het erg goed in de doelgroep 20-45 jaar maar wil graag ook een jonger publiek - tussen 15 en 25 jaar - aanspreken zodat zij ook binnen deze groep als must-have gezien te worden.
Met hulp van Influencer Marketing Agency zullen zij middels een creatieve content campagne en het inzetten van vloggers, waaronder grote internationale influencers als Anton Reyst, Jeanne van LittleJBeauty, Nicolo van HumanSafari, Marta Riumbau, Mia van Mia Rose en George Benson, in Italië, Engeland, Duitsland, Frankrijk, Portugal en Spanje, de juiste doelgroepen gaan bereiken.
In de campagne, die de komende maanden gaat lopen, zal het gebruik van Youtube influencers leidend zijn. De vloggers, die ambassadeurs zijn voor de verschillende landen, delen op hun social media kanalen (YouTube, Snapchat, Instagram en meer), via de hashtag #MyHavaianasSummer, onder andere snapshots van hun trip naar Salvador - om zo stukjes geschiedenis te delen van Havaianas - outfits en activiteiten.