Het PR Bureau aan de slag voor Holland & Barrett
Het PR Bureau (HPB) wint de pitch voor Holland & Barrett, Europa's grootste retailer in producten voor natuurlijke gezondheid en wellness. Het bureau is verantwoordelijkheid voor alle earned media activiteiten en de uitrol van het Corporate Sustainablilty en Thought Leadership programma.
Naast strategische corporate PR, influencercampagnes en creatieve earned media, ligt de focus op het versterken van de merkpropositie van Holland & Barrett als dé expert op het gebied van natuurlijke gezondheid en welzijn.
Jacqueline Bosselaar, CEO en founder van HPB, ziet kansen voor Holland & Barrett en kijkt ernaar uit het gezondheidsmerk te helpen bij haar missie om de leefkwaliteit van mensen te verbeteren: "De retailer zit bovenop belangrijke maatschappelijk trends. Denk aan de groeiende behoefte aan preventieve zorg en de verschuiving naar holistische wellness. Mensen willen meer buiten zijn en zich op allerlei nieuwe manieren verbinden met de natuur."
"Wij zochten een PR-partner die vanuit een paraplugedachte onze doelgroep kan betrekken bij én enthousiasmeren voor onze missie", zegt Christa de Wal, Head of Marketing Benelux bij Holland & Barrett. "HPB wist bij ons de juiste snaar te raken op het gebied van strategie en creativiteit. Bovendien voelden wij een match met ons team."