Influencer agency Content Icons lanceert rebranding

02-11-2021 (10:13) - Bureaus

Influencer agency Content Icons lanceert een volledig nieuwe huisstijl, logo en website. De nieuwe uitstraling past bij de groei die de agency het afgelopen jaar heeft doorgemaakt: een verdriedubbeling van het team en een herpositionering waarin naast influencer en talentmanagement ook merken welkom zijn voor influencer marketing ondersteuning.
 
"Wij zijn blij om onze nieuwe visuele identiteit eindelijk te kunnen delen. Het past bij onze agency waar we talent met merk samenbrengen, en vice versa. Ons team begrijpt als geen ander wat er op platformen als TikTok, YouTube en Instagram speelt. Vanuit dit oogpunt ligt onze focus op authentieke, relevante en spraakmakende content creëren met talent, voor merken", aldus Sara Rottenberg, oprichter en CEO van Content Icons.


Gatekeeper

De makers die Content Icons vertegenwoordigt zijn belangrijke spelers op het gebied van verschillende domeinen zoals fashion, gaming, lifestyle en entertainment. Binnen die domeinen bereiken ze dagelijks miljoenen mensen via social media. De agency is onder andere verantwoordelijk voor de influencer-campagnes van on demand bezorger Gorillas en lanceerde afgelopen jaar samen met Zalando een wereldwijde campagne met Rianne Meijer.
 
  


Media

Marketing

Economisch