Japans audiomerk Audio-Technica gaat partnerschap aan met Charly PR
Charly PR gaat aan de slag voor Audio-Technica. Het bureau voor geïntegreerde corporate en consumer-communicatie gaat het wereldwijd gerenommeerde audiomerk helpen de communicatie- en pr-doelstellingen op het gebied van merkbekendheid, reputatie en zichtbaarheid in de Benelux te realiseren.
Het Japanse familiebedrijf biedt hoogwaardige audioproducten - hoofdtelefoons, microfoons, cartridges en platenspelers - voor zowel professionals als consumenten. Karolien Hessels, managing director Benelux bij Charly PR:?“Via storytelling laat je zien wat de waarden van een merk zijn. In dit geval draagt het merk een zeer lange geschiedenis als gevestigd familiebedrijf mee, waarbij het altijd is blijven inzetten op het voor iedereen toegankelijk maken van natuurlijk en analoog geluid. En ook kwaliteit is één van de kernwaarden van Audio-Technica. We kijken dan ook enorm naar uit om samen met hen deze kernwaarden uit te dragen naar de Benelux-consument.”