John Meulemans naar HIBOU Contenture als partner
AI- en influencer marketing expert John Meulemans sluit zich aan als partner bij de groep HIBOU Contenture. Met zijn komst versterkt HIBOU Contenture haar positie in het social-, influencer- en AI-landschap en wordt een nieuwe propositie rondom innovatieve storytelling ontwikkeld.
John Meulemans is een creatieve pionier en innovator met ruim twintig jaar ervaring in de digitale marketingindustrie. Hij stond aan de wieg van de bureaus Urbanology en 3sixtyfive, waarbij hij het laatste bureau met succes integreerde bij Endeavour.
John Meulemans: "Ik zoek altijd naar nieuwe manieren om verhalen te vertellen. De innovatieve en data-driven aanpak bij deze bureaus sluit naadloos aan bij mijn visie op de markt voor social en influencer marketing."
Matthijs Rutten, eigenaar van HIBOU Contenture, ziet de samenwerking als een logische volgende stap: "Met de expertise van John kunnen we verder bouwen aan onze propositie voor social, influencer marketing en AI – zelfs digital humans. De eerste gesprekken in de markt zijn veelbelovend en tonen aan dat we samen klaar zijn voor deze volgende fase."
Met de komst van John Meulemans zet HIBOU Contenture in op verdere innovatie en groei binnen de dynamische wereld van AI, social en influencer marketing.