Lemon Scented Tea wint 5 klanten en breidt team uit

03-04-2022 (16:08) - Bureaus

Lemon Scented Tea meldt de komt van vijf nieuwe klanten. De eerste campagnes zijn al live: Bevrijd je huid voor Earthline, een 100% natuurlijk ‘skincare’, is door heel Nederland te zien. De merkcampagne Solutions for all voor Innr Lighting is internationaal uitgerold. Doel is het merk te laten groeien tot een nog grotere speler op de smart lighting markt.
 
Voor Econic, een snel groeiende scale-ups in de energietransitie markt is de campagne in ontwikkeling. Hetzelfde geldt voor Dura Vermeer BMV, een vastgoedpartij in Nederland die werk maakt van duurzaamheid. Voor het Zeeuwse eiland Schouwen-Duiveland is een nieuwe identiteit in de maak.
 
Gijsbregt Vijn, managing director “Na het korte termijn ‘performance’ denken van de afgelopen jaren zien we dat steeds meer merken zoeken naar een onderscheidend lange termijn narratief. Echt binnenkomen bij mensen. Niet gek: Uit onderzoek blijkt dat 90% van al onze aankoopbeslissingen emotioneel gedreven zijn. En door de digitalisering moeten we nog sneller beslissen. Emotioneel gedreven keuzes winnen het dan van de rest. De truc is om die emotionele klik niet alleen in je advertising te brengen, maar in elke klantinteractie. Als we Marketing Lingo spelen, spreken wij van het neerzetten van een ‘groei narratief dat emotionele impact heeft in de gehele customer journey’. Dat hebben we de afgelopen tijd bewezen en dat spreekt merken aan.
 

uitbreiding account vloer

Deze manier van werken vraagt om het aansturen en laten samenwerken van meerdere specialisten op productioneel vlak, maar vergt ook meer aansturing bij de merken zelf. Daarom is er direct gekozen om de account vloer uit te breiden. Jorien Serraris, afkomstig van Only (daarvoor TBWA), is als nieuwe Brand Director eindverantwoordelijk op alle accounts en zal de nieuwe account vloer verder inrichten. Ze wordt ondersteund door nieuwe aanwinsten Jip de Rivecourt en Ida Renden.
 
 
 
 
 
 
 

 


Media

Marketing

Economisch