LifeHunters groeit door in 2025
Het team van LifeHunters zet de groei van afgelopen jaar ook in 2025 door. Sinds 6 januari is Luke Boots gestart als Accountmanager. Luke werkte de afgelopen jaren bij bureaus als DDB Amsterdam, Alfred International en Publicis.
“We groeien lekker door en daar zijn we bijzonder trots op” zegt Anouk Last, business director & partner van LifeHunters. “Ook in 2025 werken we samen met onze klanten verder aan o.a. opvallende activaties en online campagnes. Daarnaast hebben we in 2024 een aantal bekende merken mogen verwelkomen. We merken dat onze opdrachtgevers veel behoefte hebben aan onze brede ervaring, het persoonlijk contact, de korte lijntjes én natuurlijk goed creatief werk. Kortom: een bureau dat hen écht ondersteunt en altijd voor ze klaar staat. Daarom zijn we supertrots dat Luke ons team komt versterken! Met haar ervaring kunnen we daar als bureau nog beter in voorzien.”
Ontwikkeling en groei
Luke gaat zich bij LifeHunters bezighouden met een breed scala aan klanten. Zo ontwikkelt LifeHunters campagnes voor oa. ABN AMRO, Calvé Pindakaas, Kruidvat, NS, Riedel (Appelsientje, CoolBest, Taksi, Van de Boom, Maaza, Healthy People), Westland (Old Amsterdam, Maaslander) en Uitgeverij Zwijsen.
“Ik heb jarenlang met veel plezier bij grote bureaus gewerkt. LifeHunters groeit hard en is continue in ontwikkeling. Ik kijk ernaar uit mezelf hier verder te ontwikkelen en bij te dragen aan de groei van deze mooie club!”, zegt Luke.