Lowe/Draftfcb en Delta Lloyd in braille
05-01-2010 (10:25) - Bureaus
Geen vingers, ogen of andere lichaamsdelen verloren? Mooi, dan heb je het veilig gedaan tijdens Oud en Nieuw. Delta Lloyd sprong op de jaarwisseling in. Met een door Lowe/Draftfcb vervaardigde advertentie. De advertentie wijst op de gevaren van het afsteken van vuurwerk. Het welbekende Delta Lloyd thema ‘Niets is zeker…’ is deels in braille weergegeven. Zo kun je zelf ervaren wat er kan gebeuren als je onvoorzichtig omgaat met vuurwerk. Niets is immers zeker.
Titel: Delta Lloyd braille advertentie
Opdrachtgever: Delta Lloyd
Merk: Delta Lloyd
Verantwoordelijk bij klant: Koen van Niftrik
Bureau: Lowe/Draftfcb
Creatie: Friso Ludenhoff, Maarten Vrouwes, Koen van Niftrik
Account: René Jaspers, Edgar Kuipers, Barbara Bijlard
Productie: Susanne Dusink, Jeroen Kentie (Kobalt)
Doelstelling: Relevant inhaken op de laatste week van 2009