Loyals lanceert nieuw label Huray!

13-09-2022 (12:26) - Bureaus

Loyals lanceert een nieuw label genaamd Huray. Het betreft de afsplitsing van de volledige marketing- en strategieactiviteiten die zich onder de naam Huray verder zullen ontwikkelen en in de markt gezet worden.


Loyals is van oudsher bezig met digitale transformatie en merkbouw. Het bureau merkte dat wanneer je alles onder één dak houdt, de specialistische onderdelen voor de buitenwereld toch wat naar de achtergrond verdwijnen. Daarom vonden ze het tijd zichzelf te verdiepen door een eigen label op te richten. Bij Loyals leefde de wens van een eigen label voor marketing en strategie al langer, en nu is het dus zover. 


Growth Marketing

Niels Huijgens Tukker (Head of Marketing & Strategy): 'Wij zijn altijd op zoek naar de optimale klantreis, terwijl de markt constant verandert en verwachtingen even hard meegroeien. Daarbij zetten we Growth Marketing in; een continu proces van experimenteren, analyseren en optimaliseren. In onze diensten draait het hierbij om de kracht van data, intelligente marketing, technologie en design om resultaten constant te verhogen.'
 

Over Huray

De naam Loyals. De naam is dan ook niet toevallig gekozen. Bij Huray zijn ze ervan overtuigd dat ieder merk, product en dienst impact kan maken met alleen digitale kanalen. Ze willen doelen behalen door marketingactiviteiten in te zetten en deze ook te veranderen wanneer de markt daarom vraagt, in het kader van 'constante verandering betekent constante groei'.
 

Media

Marketing

Economisch