&MediaGroup krijgt nieuwe huisstijl die past bij volwassen look

&MediaGroup krijgt nieuwe huisstijl die past bij volwassen look

11-06-2024 (13:19) - Bureaus

&MediaGroup introduceert een volledig nieuwe huisstijl, die een meer volwassen look moet uitstralen.

Op 1 april 2018 bliezen founders Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft hun eigen influencer marketing bureau genaamd &.agency leven in. In 2020 kwam daar ook influencer management bureau &.talent bij. In 2021 zag ook format ontwikkelingsbureau &.format het licht. Deze uitbreiding zorgde ervoor dat in 2022 overkoepelend moederbedrijf &.media group opgericht werd, waar de drie labels de afgelopen twee jaar onder vielen.

Een jonge uitstraling werd bij de oprichting van &.agency doorvertaald in lichtroze en neon groen. &MediaGroup is nu, 6 jaar later, deze start-up fase voorbij en kiest daarom voor een volledige rebranding die aansluit bij de huidige positie van het bedrijf. “We hebben met &MediaGroup gigantische slagen gemaakt de afgelopen jaren op het gebied van professionaliteit. We zijn gegroeid van jong en soms onbezonnen naar volwassen en gevestigd, en kiezen daarom voor een rebranding om deze ontwikkeling ook uit te stralen,” aldus co-founder en Chief Creative Officer Sophie van der Schaft.

Nieuwe look

De naam en het logo van &.media group verandert naar &MediaGroup, maar gaat ook de volledige huisstijl op de schop. De bedrijfskleuren veranderen van neon groen, lichtroze en wit naar geel en donker grijs. In contrast wordt een bold roze gebruikt. Ook is de tone of voice herschreven en krijgt de positionering van &MediaGroup een upgrade.

Voor recent aangestelde Creative Director Jos Kel is de rebranding zijn eerste grote project voor &MediaGroup. 
 


Media

Marketing

Economisch