Megawatt Digital gaat partnership aan met gamification-platform Leadfamly

17-02-2022 (09:00) - Bureaus

Met één marketingtool nieuwe klanten aantrekken, klanten behouden, naamsbekendheid vergroten én zorgen voor meer conversies: Megawatt Digital doet het dankzij een  samenwerking met softwareplatform Leadfamly.
 
Hiermee biedt Megawatt Digital een pakket aan online games, om met gamification iedere campagne tot leven te wekken. ‘Gamification is een zeer effectieve manier om klanten en prospects te activeren en je business te laten groeien. We zijn daarom heel blij met onze succesvolle samenwerking met Leadfamly’, vertelt Mathijs Visser, co-owner van Megawatt Digital.
 
‘Bewezen gamification technieken leiden altijd tot meetbare impact, ongeacht de industrie of doelgroep’, weet Rick van Leersum, gamification specialist bij Leadfamly. U'it een analyse van een half miljard sessies zien we een gemiddelde engagement tijd van 65 seconden, ruim 40 keer langer dan bij een gemiddelde advertentie. Met de expertise én de 360° aanpak van Megawatt Digital ontstaat op deze manier enorm veel waarde', aldus van Leersum.
 

Media

Marketing

Economisch