Mr. Jummy krijgt Weekplanner
05-03-2009 (09:53) - Bureaus
‘Schat, vergeet je niet dat morgen Tom en Helen op bezoek komen; haal jij eten in huis? Sam, denk je aan je tennistraining en laat je ook de hond nog even uit?’ Gezinnen worden steeds drukker. Vaak wordt het prikbord of de koelkast het toneel voor tientallen losse briefjes met belangrijke boodschappen voor het hele gezin. Na de ongekende populariteit van de originele Mr. Jummy-handpop in 2008 introduceert Sultana binnenkort een Mr. Jummy-weekplanner met een uitwisbare stift en magneten die symbool staan voor een actief leven, leuke uitstapjes en huishoudelijke klussen.
Sinds de Sultana-pop in 2006 in de reclamespots van Sultana verscheen, is hij ongekend populair. De pop werd een echte wanna-have voor jong en oud; voor de spaaractie in 2008 stonden Nederlanders massaal in de rij bij het Postkantoor om met hun volle spaarkaart hun favoriete vriendje op te halen, de hyve van Mr. Jummy had in korte tijd maar liefst zeventienduizend vrienden en YouTube staat vol met filmpjes van fans met de roodwit geblokte handpop. Na de populariteit van de Mr. Jummy spaaractie in 2008 brengt Sultana ook dit jaar iets leuks voor alle Mr. Jummy-fans. Vanaf 13 april kan dus gespaard worden voor de Mr. Jummy weekplanner; een bij uitstek handig én leuk hulpmiddel om volwassenen te helpen het overzicht te houden op de activiteiten van de verschillende gezinsleden. Ook leert het kinderen om op een speelse manier verantwoordelijkheid te nemen voor bijvoorbeeld afspraken met vriendjes, sporten of het verzorgen van een huisdier.
Consumenten kunnen van 13 april tot en met 31 juli sparen voor de Mr. Jummy weekplanner met de actiezegels op de verpakkingen van Sultana FruitBiscuit, Sultana Hartig en Sultana Yofruit.