Natwerk aan de slag voor Purple Bee Hive
14-04-2016 (11:26) - Bureaus
Na een bureau-oriëntatie tussen 3 bureaus, begeleid door Fred Moolhuijsen van BBA, heeft Purple Bee Hive gekozen voor reclamebureau Natwerk. Purple Bee Hive is een community van ondernemers en onderdeel van Zwanenberg Food Group (onder meer bekend van Kips Leverworst).
Natwerk neemt de strategie en alle communicatie-activiteiten op zich, om te beginnen met de algemene positionering van de Bé Groenteburger - op dit moment het belangrijkste product van Purple Bee Hive.
Creative Director Frank de Ruwe heeft er erg veel zin in. De Ruwe: ‘De Bé Groenteburger is een ontzettend mooi product dat perfect bij de stijl van Natwerk past. We gaan een gedurfde koers uitzetten om heel Nederland klaar te stomen om meer groente te eten. Onze ervaring in de wereld van food and drinks komt hier goed van pas. We kunnen niet wachten om onze creativiteit los te laten op de Bé Groenteburger.’
anders durven denken
Ook Tjeerd van der Laan, Director van Purple Bee Hive, is erg enthousiast over de samenwerking: ‘Natwerk weet hoe je een nieuw product op de markt moet zetten. Zij doen dit namelijk zelf ook. Daarnaast is Natwerk een bureau dat echt anders durft te denken. Dat komt overeen met wat wij zelf doen. Wij verheugen ons er erg op om met Natwerk te gaan samenwerken.’
Ook Tjeerd van der Laan, Director van Purple Bee Hive, is erg enthousiast over de samenwerking: ‘Natwerk weet hoe je een nieuw product op de markt moet zetten. Zij doen dit namelijk zelf ook. Daarnaast is Natwerk een bureau dat echt anders durft te denken. Dat komt overeen met wat wij zelf doen. Wij verheugen ons er erg op om met Natwerk te gaan samenwerken.’
Bé Groenteburger
De Bé Groenteburger, die te koop is bij supermarkten Jumbo en Deen, is op dit moment het belangrijkste product van Purple Bee Hive. Natwerk is begonnen een strategie te ontwikkelen om de drie kleurrijke versies (de rode bietenburger, de gele maisburger en de groene bonenburger) een rotsvaste positie in de supermarktschappen te geven.