NIBC Bank kiest voor mediabureau ZIGT
01-07-2016 (14:20) - Bureaus
NIBC Bank heeft na een bureau-oriëntatie gekozen voor een samenwerking met mediabureau ZIGT. ZIGT is verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en inkoop, alsmede de campagne-effectmetingen van de verdiepingscampagne die vandaag van start gaat.
In de verdiepingscampagne op het eerder geïntroduceerde ‘Think Yes’ worden drie proposities van de zakenbank nader uitgelicht.
Eén daarvan is NIBC Markets, dat voortvloeit uit de overname van SNS Securities. De door reclamebureau ARA ontwikkelde campagne start vandaag op de achterpagina van het FD en zal de komende tijd verder worden uitgerold via radio, online, print en op RTLZ. ZIGT is verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en inkoop, alsmede de campagne-effectmetingen.
Rogier Bruggeman, directeur van ZIGT: 'NIBC Bank heeft net als wij transparantie hoog in het vaandel staan en er was gelijk een goede klik. ZIGT heeft veel ervaring met BtoB merken en we zijn er trots op dat we deze ervaring ook voor NIBC Bank kunnen inzetten.'