Nieuw bureau Pinchhitters brengt scoringsdrift in mediamix
24-03-2022 (14:27) - Bureaus
Luuk de Jong, Cyriel Dessers, en Peter Crouch zijn het type voetballers waar Dolf Hoogwerf en Robbert van Loon hun nieuwe media-activatiebureau Pinchhitters mee identificeren.
Dolf Hoogwerf: "Robbert en ik werken al een tijd samen op slimme locatie targeting. Een gepatenteerde techniek die nog steeds in én aan de basis staat van onze meeste campagnes. We merkten echter dat klanten steeds vaker opvolging wilden geven aan deze resultaten en ons daarvoor meer mediakanalen toevertrouwden. Kortom; we kregen meer speelminuten en besloten hier samen een nieuw bureau rond te bouwen. Daarmee komen we namelijk het best in onze rol, waarbij we scoren vanuit de tactiek; 'creëren, leren, presteren'. Oftewel; we creëren doelgerichte mediastrategieën en produceren daar zelf alle creatieve assets voor. Ook testen we doorlopend iedere advertentie-uiting en mediakanaal op performance en scoringsdrift. Aan de hand van tastbare data schalen wij verder op naar het best renderende kanaal, waardoor we kostenefficiënt werken."
Robbert van Loon: "Of je nu al een 'bureau' hebt of niet, Pinchhitters voegt iets toe voor iedereen die punten wil scoren in marketing of haar goals wil behalen met media. Uiteindelijk hebben we een mix gemaakt van onze beide professies. Pinchhitters zijn spelers die altijd inzetbaar zijn, teams beter maken en iets bijzonders met zich meebrengen. Maar bovenal zijn het spelers die overal scoren en zich met die scoringsdrift in de basis (willen) knokken voor de volgende partij."
Het bureau betrekt binnenkort een nieuw pand in Amsterdam en draait op dit moment mediacampagnes voor onder meer MijnDomein, Kendix, Cromwell Property Group, Fairplay Casino en David Lloyd.
Dolf Hoogwerf: "Robbert en ik werken al een tijd samen op slimme locatie targeting. Een gepatenteerde techniek die nog steeds in én aan de basis staat van onze meeste campagnes. We merkten echter dat klanten steeds vaker opvolging wilden geven aan deze resultaten en ons daarvoor meer mediakanalen toevertrouwden. Kortom; we kregen meer speelminuten en besloten hier samen een nieuw bureau rond te bouwen. Daarmee komen we namelijk het best in onze rol, waarbij we scoren vanuit de tactiek; 'creëren, leren, presteren'. Oftewel; we creëren doelgerichte mediastrategieën en produceren daar zelf alle creatieve assets voor. Ook testen we doorlopend iedere advertentie-uiting en mediakanaal op performance en scoringsdrift. Aan de hand van tastbare data schalen wij verder op naar het best renderende kanaal, waardoor we kostenefficiënt werken."
Robbert van Loon: "Of je nu al een 'bureau' hebt of niet, Pinchhitters voegt iets toe voor iedereen die punten wil scoren in marketing of haar goals wil behalen met media. Uiteindelijk hebben we een mix gemaakt van onze beide professies. Pinchhitters zijn spelers die altijd inzetbaar zijn, teams beter maken en iets bijzonders met zich meebrengen. Maar bovenal zijn het spelers die overal scoren en zich met die scoringsdrift in de basis (willen) knokken voor de volgende partij."
Het bureau betrekt binnenkort een nieuw pand in Amsterdam en draait op dit moment mediacampagnes voor onder meer MijnDomein, Kendix, Cromwell Property Group, Fairplay Casino en David Lloyd.