NOBEARS neemt Sjonic Digital Media over
11-05-2020 (18:26) - Bureaus
Binnen enkele maanden zal het bureau Sjonic een rebranding ondergaan naar NOBEARS Utrecht. Oprichter Sjon Sluys stapt uit het bureau en zal zich verder gaan richten op Gifty. Toon van Overbruggen blijft aan als mede-aandeelhouder en operationeel directeur van de IJsselsteinse vestiging.
Dustin Karelse, mede-oprichter en -eigenaar van NOBEARS: “Sjonic heeft ons in 2019 benaderd met een bericht via Linkedin. Na een eerste kennismaking zagen we direct veel overeenkomsten in de manier van werken, maar vooral ook qua cultuur. Toevallig hadden we bij NOBEARS net besloten om te groeien middels een overname. Hier hebben we hard voor gewerkt en we zijn trots dat we deze stap op eigen kracht kunnen doen.”
Toon van Overbruggen, directeur van Sjonic: “Wat ons aansprak in NOBEARS is dat zij zaken anders doen dan veel andere internetbureaus. NOBEARS heeft een manier gevonden om ondernemend samen te werken met klanten. Dit doen ze heel goed en ik zie er naar uit om hiervan te leren en samen met het team in Brabant ook de vestiging in IJsselstein verder uit te bouwen en door te ontwikkelen.”
Over NOBEARS
NOBEARS is een ISO 27001-gecertificeerd internetbureau dat zich richt op concept, design, development en marketing. Met een team van veertig professionals werkt het bureau voor klanten zoals MOOOI, Intratuin, De Mandemakers Groep, Jumbo Golf, Jumpsquare, Gemeente Utrecht en Van Mossel Automotive Groep. Het bedrijf is gevestigd in Heusden (Noord-Brabant) en en nu dus ook in IJsselstein (Utrecht).