nu:amsterdam wint creatieve pitch ROTER
09-05-2016 (10:00) - Bureaus
nu:amsterdam kreeg na een betaalde pitch de opdracht, om voor voedingssupplementen merk ROTER een nieuwe merk identiteit en verpakkingen voor het kernassortiment en diverse innovaties te ontwikkelen.
Het branding en packaging bureau werkte al voor andere merken van Imgroma en Vemedia en wist een recente creatieve pitch te winnen. De nieuwe producten worden einde zomer in retail verwacht.
Roter is een sinds 1938 opgericht gezondheidsmerk met producten voor een betere weerstand, tegen pijn, blaasontsteking, gewrichtspijn, hoest, pijn en koorts.
mits betaald
nu: amsterdam is een compact netwerkbureau met creatieve teams per klant, die alleen aan creatieve pitches mee te doen 'mits betaald en goed opgezet'.
Klanten zijn onder andere Coca-Cola, MERCI, Werther's original, PALM beers, Noordhoff, Natterman, Dagravit, Melvita, Bee Natural, dr van der Hoog, GiftForYou en Rizla