Publicis is Magneten-magneet

15-05-2008 (23:15) - Bureaus

De Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) deelde gisteravond zestien Magneten uit. Gouden winnaar was Euro RSCG voor de AIVD. Grote winnaars zijn echter Publicis en Maximum met vijf maal een Magneet voor de gezamenlijke Geschikt/Ongeschikt-campagne van de Koninklijke Landmacht. De Doe-het-zelf-dag-uitingen van UMC Utrecht, ontwikkeld door Steam, waren goed voor drie keer een Magneet.

Andere winnaars waren: tweemaal Dienst Justitiële Inrichtingen (De PersoneelZaak), Achmea (De PersoneelZaak), KPMG (De PersoneelZaak), Swift Mega Koeriers (DDB), Brandweer Amsterdam (ARA M/V) en Reed Business (Co-Unlimited). Daarnaast reikte de jury ook een prijs uit voor de SJP/VEA Actie Jong Talent. SJP-voorzitter Onno Gout: ‘Op deze 23e Magneetuitreiking werd duidelijk dat alleen passie en bezieling voor het vak, kan leiden tot topcreativiteit. In een overspannen arbeidsmarkt wordt creativiteit steeds belangrijker om werkgevers aantrekkelijk te maken of te houden.’

De Magneet is de bekroning voor het meest creatieve werk in arbeidsmarktcommunicatie.

Media

Marketing

Economisch