Inschrijvingen DDMA Experimentation Heroes 2025 van start

Inschrijvingen DDMA Experimentation Heroes 2025 van start

19-05-2025 (14:18) - Marketing

Op donderdag 6 november staat opnieuw het beste werk in experimentation en optimalisatie centraal tijdens DDMA Experimentation Heroes 2025. Experimentation-specialisten kunnen nu hun case(s) insturen in een van de drie categorieën: Conversie, Experimentation Culture en Beyond Web.

Deze editie vindt plaats in The Social Hub Amsterdam City en wordt volledig in het Engels verzorgd. Het programma is opgedeeld in drie thematische zalen, waardoor bezoekers hun eigen pad kunnen kiezen en zich kunnen verdiepen in de cases die het meest aansluiten bij hun werkveld.

Op het event wordt ook de Next Gen Heroes Award, voorheen bekend als de Lindeboom Award, opnieuw uitgereikt aan een niet-genomineerde inzending met veelbelovend toekomstpotentieel. 

Experts in de jury

De jury voor 2025 bestaat uit experts uit het vakgebied: Lucia van de Brink (IncreaseConversionRate.com), Cameron van Uytrecht (Insight ProdX), Jorden Lentze (Booking.com), Melle Moorman (The Sunweb Group) en Arnout van Scherpenzeel (MyWheels). Net als vorig jaar beoordelen zij alle fasen van het optimalisatieproces, van hypothese en opzet tot uitvoering en resultaten.

DDMA Experimentation Heroes, voorheen bekend als de DDMA Dutch CRO Awards, is hét jaarlijkse evenement dat de experimentation-mentaliteit binnen digitale marketing centraal stelt. Het is een initiatief van branchevereniging DDMA en wordt georganiseerd door de DDMA Commissie Experimentation & Optimization. 

De 2025-editie vindt plaats op 6 november in The Social Hub Amsterdam City. De ticketverkoop is inmiddels officieel van start gegaan. Voor het eerst zijn er early-bird tickets beschikbaar, met korting voor wie er op tijd bij is. Tickets zijn te verkrijgen via de website.

Cases kun je indienen via deze link. De deadline voor inzendingen is 19 september.


Bureaus

Media

Economisch