Het PR Bureau wint pitch van Mentos

Het PR Bureau wint pitch van Mentos

13-05-2025 (10:39) - Bureaus

Na een pitch heeft Mentos gekozen voor Het PR Bureau om de merkpositionering in de Benelux te versterken. Het Amsterdamse bureau gaat met de eigen F+A+M+E-formule impactvolle media-aandacht genereren voor het snoepmerk van Perfetti Van Melle.

Op dit moment werken de teams samen aan een 360-graden campagne rond de recente lancering van Mentos Discovery 14 Flavours. De campagne, die in mei officieel van start gaat, richt zich op het vergroten van de productbekendheid, het verzamelen en delen van waardevolle inzichten in hoe consumenten het product ervaren, en het creëren van positieve buzz.

'Yes to Fresh'

Ilona Welte, Senior Brand Manager Mentos, kijkt uit naar de samenwerking met HPB. "Samen willen we consumenten op een positieve manier activeren om hun dagelijkse routine op te frissen."

Volgens haar viel Het PR Bureau op in de pitch door "de sterke strategische benadering van ons vraagstuk, gecombineerd met creatieve slagkracht. Dit samen met hun brede medianetwerk vormt een waardevolle aanvulling op onze mediastrategie en het verankeren van de Mentos positionering 'Yes to Fresh' in de hoofden en harten van de consument."

Ook Jacqueline Bosselaar, CEO van HPB, is enthousiast. "We zijn ontzettend trots dat we met zo’n iconisch merk als Mentos mogen samenwerken." De ‘Yes to Fresh’-mentaliteit sluit volgens haar naadloos aan bij de creatieve signatuur van HPB. "De focus op plezier en variatie past perfect bij onze aanpak en bij onze expertise in de food-, drinks- & hospitalitysector."


Media

Marketing

Economisch