Reckitt en dentsu verlengen wederom hun samenwerking

14-02-2022 (15:50) - Bureaus

Reckitt verkoopt elke dag meer dan 20 miljoen producten als Dettol, Lysol, Nurofen, Durex, Finish en Vanish, Dentsu Benelux werd voor het negende achtereenvolgende jaar gekozen als hun partner. Samen zullen ze verder bouwen op het fundament dat is gelegd en richten ze zich op het verkennen van nieuwe multi-channel mediastrategieën en blijven ze de uitdagingen van het medialandschap aangaan.
 
Ségolène de Fleurieu, Marketing Director bij Reckitt Hygiëne BNL: “De afgelopen jaren hebben we samen sterke consumentenkennis opgebouwd, onze denkwijze verfijnd om onze mediacampagnes te verbeteren en onze merkwaarde op te bouwen. We kijken ernaar uit om verdere dentsu-expertise te benutten om nieuwe multi-channel mediastrategieën te verkennen en om ons te begeleiden bij onze nieuwe uitdagingen, waarbij we altijd streven naar uitmuntendheid en de consument centraal stellen in onze overwegingen.”
 
Marijke Gorissen, Client Partner bij dentsu Benelux: “Met onze gedeelde consumentgerichte denkwijze en drang naar efficiëntie en innovatie passen Reckitt en dentsu perfect bij elkaar. We zijn ervan overtuigd dat het Reckitt-team en het dentsu-team nog verder kunnen bouwen op het sterke fundament dat we hebben gelegd in de lange tijd dat we partners zijn.”
 

Media

Marketing

Economisch