Roze puppet in nieuwe campagne InShared
31-05-2021 (07:00) - Bureaus
Vanaf vandaag start de nieuwe campagne van InShared. Een campagne waarin een roze puppet de hoofdrol speelt. Hij wijst autobezitters op de voordelen van de verzekeraar en de autoverzekering.
Niels Neessen, Manager Marketing & Sales bij InShared: “We zochten iets wat overal in past, van tv reclame tot website. In een tijd waar alles snel gaat en we meer scannen dan lezen, is dat extra belangrijk. Het moest simpel, snel, leuk en sympathiek zijn, want dat past bij ons. Dat is makkelijker gebrieft dan gedaan. We zijn heel blij met onze nieuwe roze vriend. Hiermee kunnen we goed vertellen dat je bij InShared de beste verzekeringen krijgt voor een hele scherpe prijs. En dat als er geld overblijft in onze schadepot, we dat teruggeven aan onze klanten."
Jur Baart, eigenaar Fitzroy: “We hebben hard gewerkt om de juiste distinctive brand asset te ontwikkelen voor InShared. Het is een bijzonder merk. Als je maar liefst 4,2 miljoen euro terug geeft aan klanten, dan is dat niet alleen uniek maar ook heel knap. Dat zijn de beloften waarmee je wil werken als merkbureau. Het is aan ons om belofte en bewijs te vangen in herkenbare campagnes. Een unieke brand asset helpt daarbij. Zo kwamen we op de roze pop. Die heeft karakter, maar is ook aaibaar. Dit hebben we samen met Glassworks ontwikkeld. Het was een intensief proces, maar de campagne staat. Nu kunnen we alle uitingen gaan invullen met de puppet, zodat de communicatie van InShared gaat optellen tot één merk."
Credits
Klant : InShared
Verantwoordelijk : Niels Neessen, Marleen Lieferink
Bureau : Fitzroy
Producer : Joze Rikken
Productiemaatschappij : Czar
Regie : Jonathan Elbers
Post productie : Glassworks
Geluid : McLoud
Verantwoordelijk : Niels Neessen, Marleen Lieferink
Bureau : Fitzroy
Producer : Joze Rikken
Productiemaatschappij : Czar
Regie : Jonathan Elbers
Post productie : Glassworks
Geluid : McLoud