Staatsloterij naar RAPP

17-03-2009 (10:00) - Bureaus

De Nederlandse Staatsloterij, marktleider op de Nederlandse kansspelmarkt, heeft besloten haar Direct Marketing- en Instore-activiteiten onder te brengen bij RAPP. Op basis van een uitgebreid oriëntatieproces en een strategische en creatieve pitch is gekozen voor RAPP.

Marcel Ribbens, hoofd marketing van de Staatsloterij: ‘De Staatsloterij heeft na een interne strategische heroriëntatie in 2008 een nieuwe weg ingeslagen voor haar direct marketingactiviteiten. Vanuit de behoefte aan een nieuwe visie op DM hebben we de pitch uitgeschreven. Onze keuze viel op RAPP. Het bureau heeft veel expertise in het DM-vak en heeft zich uitstekend verdiept in de uitdagingen waar de Staatsloterij de komende jaren voor staat. Bovendien merkten we tijdens de pitch dat de mentaliteit van RAPP perfect aansluit bij onze organisatie.’

Rik Ledder, managing director van RAPP: ‘Wij staan te springen om voor de Staatsloterij aan de slag te mogen. Meer dan tien jaar hebben we gewerkt voor loterijproducten en sinds vorig jaar zaten we zonder kansspel. Een mooier account dan de Staatsloterij is ondenkbaar! Opgeteld bij de ambities van de organisatie hebben we hier een ongekende uitdaging.’

De Staatsloterij heeft de intentie om een langlopende relatie aan te gaan met RAPP.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch