Steam wint opnieuw aanbesteding Defensie
14-06-2016 (09:53) - Bureaus
De aanbesteding van Defensie is opnieuw gegund aan arbeidsmarkt-communicatiebureau Steam. Dat maakte het Ministerie van Defensie bekend na een selectie en gunningsfase die in september 2015 startte.
Het bureau vervult de komende jaren de rol van strategisch en conceptueel bureau voor de arbeidsmarktcommunicatie van Defensie. Andere gegadigden in de laatste ronde van de aanbesteding waren TBWA\NEBOKO, ARA Groep, FHV/BBDO en The Oddshop.
Marco van Rookhuijzen van Steam: “We zijn vier jaar geleden een succesvolle nieuwe koers ingeslagen met Defensie en hebben prachtige resultaten behaald met de campagne ‘Je moet het maar kunnen’. Daarin trekken de vier krijgsmachtdelen gezamenlijk op in hun werving. In 2014 is de campagne al bekroond met een zilveren Effie. Maar met zo’n aanbesteding moet je jezelf opnieuw bewijzen en je begint dus echt weer op nul. We zijn dan ook ontzettend blij en trots dat dat gelukt is en dat we ons opnieuw de komende jaren aan Defensie mogen verbinden.'