TamTam lanceert Dept en breidt internationaal uit

13-05-2016 (08:39) - Bureaus

Vandaag lanceren digital agency TamTam en haar zuster agencies een nieuw, overkoepelend merk: Dept. Dept is de basis van waaruit het netwerk haar groeiambities handen en voeten geeft. Met als eerste internationale stap de aansluiting van digital agency Building Blocks met vestigingen in de UK, USA en Spanje. 

 
afzonderlijke labels
Binnen Dept blijven de merken onder hun eigen naam opereren. 'We willen de samenhang benadrukken maar geloven in de kracht van de bestaande merken', aldus Paul Manuel, co-founder Dept. 'De komende jaren gaan we Dept internationaal laden, maar wel ondersteunend aan de afzonderlijke labels. We kiezen in onze aanpak bewust voor specialist-first in plaats van network-first, omdat we het ondernemerschap en de kennis binnen de individuele bureaus willen behouden. Voor klanten kunnen we internationale schaal combineren met de snelheid en kennis van lokale specialisten. Dept is een mix van creativiteit, technologie en data waarmee we in staat zijn hun digitale business tot in de boardroom vorm te geven."
 
Building Blocks
Digital agency Building Blocks, met vestigingen in Manchester, Boston en Zaragoza sluit zich vandaag aan bij Dept. Hiermee haalt Dept extra kennis in huis op het gebied van onder andere Sitecore en SDL Tridion. Building Blocks staat bekend om haar ervaring met de uitrol van complexe, internationale platformen voor onder andere Guinness World Records, BT en Regus. Het bureau bestaat uit ruim 75 medewerkers en zag haar omzet het afgelopen jaar groeien met 19%. 
 
drive
Over de samenwerking met Building Blocks geeft Paul Manuel aan: 'We zijn super blij met onze nieuwe Building Blocks collega's. Vanaf het eerste moment was er een klik en hebben we elkaar gevonden als het gaat om cultuur, en de drive om te ondernemen en het beste werk te maken voor klanten. Bovendien helpt het ons om Dept internationaal nog sterker op de kaart te zetten.'

Media

Marketing

Economisch