TEAM LEWIS aan de slag voor Riverty

04-09-2024 (10:16) - Bureaus

Financieel dienstverlener Riverty kiest voor TEAM LEWIS als Europese PR-partner. Het internationale bureau - met Nederlandse kantoren in Amsterdam en Eindhoven - zal zich vooral richten op Riverty's positie als leider in klantgerichte betalingsoplossingen.

Na een spannende pitch won het bureau de opdracht om het fintech-bedrijf van de Bertelmannn Groep te ondersteunen met het versterken van mediarelaties en opzetten van influencer-samenwerkingen. Riverty gaat samenwerken met diverse kantoren van TEAM LEWIS in Europa, waaronder die in Nederland, het Verenigd Koningkijk, Duitsland en Zweden.

Het selectieproces werd geleid door Kristina Hunter-Nilsson, onlangs benoemd tot Corporate Communications Lead. "We zijn een groeiend, mensgerichte fintech-organisatie, en mediarelaties zijn de weg naar het opbouwen van merkwaarde. TEAM LEWIS heeft ons geïmponeerd met hun op maat gemaakte aanpak en team van experts die veel toegevoegde waarde zullen bieden in de communicatie-activiteiten van onze organisatie", aldus Hunter-Nilsson.

Uiteenlopende thema's

TEAM LEWIS gaat voor Riverty's campagne focussen op thema’s zoals financiële zelfredzaamheid, verantwoord schuldbeheer en betaaloplossingen. Door middel van thought leadership-artikelen, persberichten en interviews wordt het verhaal van Riverty onder de aandacht gebracht om de naamsbekendheid te vergroten en de groeidoelstellingen van het bedrijf te ondersteunen.

"We hebben veel ervaring met het ondersteunen van familiebedrijven en fintechs. Riverty brengt het beste van deze twee werelden samen. Ik ben trots op de storytelling capaciteiten van onze teams in diverse branches en markten. Met goede contacten, passie en de juiste vaardigheden brengen we verhalen tot leven. We zijn verheugd om Riverty aan ons portfolio toe te voegen en ook hun verhaal te vertellen", vertelt Yvonne van Bokhoven, Chief Operating Officer bij TEAM LEWIS.


Media

Marketing

Economisch