team5pm nieuwe social bureau van Croma
team5pm gaat aan de slag als het nieuwe social bureau van Croma (onderdeel van Flora Food Group). Het merk, met een rijke geschiedenis en een loyaal ouder publiek, merkt veranderingen in het eetgedrag van jongere generaties en zoekt nu naar opties om beter aansluiting te vinden bij de jongere consument.
Met team5pm als partner wil Croma haar merkbekendheid en -voorkeur opbouwen bij consumenten van 25-40 jaar. Het bureau gaat helpen met een consistente online aanwezigheid, met een bijzondere focus op TikTok en video content.
"De combinatie van data en creativiteit die team5pm biedt, spreekt ons enorm aan. We geloven dat deze aanpak precies is wat we nodig hebben om content te creëren die perfect inspeelt op de behoeften van onze doelgroep en ons onderscheidt van de concurrentie," zegt Fleur van den Brink, Sr. Brand Manager van Croma.
De samenwerking ging in december 2024 van start met het ontwikkelen van een strategie en wordt opgevolgd door maandelijkse videoproducties. team5pm zal het gehele proces beheren – van concept- en content creatie tot community-management – ondersteund door hun eigen social SEO-tool topictree.