The Ideas Unit in vliegende studio

09-03-2009 (09:51) - Bureaus

Vandaag start Q-music met een nieuwe campagne rond de start van 'Staverman & Van Inkel en de vliegende studio'. We zien Q-music-deejays Gijs Staverman en Jeroen van Inkel aan het werk in een radiostudio. Plotseling gaan er alarmbellen af en maken de deejays zich op voor een rit in een attractie. Na een duizelingwekkende val gaan ze weer aan het werk alsof er nooit iets is voorgevallen. Vervolgens zoomen we uit naar buiten en zien we dat de deejays, compleet met studio, aan een kraan hangen. Nu  wordt duidelijk dat het aan de luisteraars is om hen aan de grond te zetten om kans te maken op de hoofdprijs. Doel is om een zeer opvallende en vrolijke campagne te communiceren: luisteraars kunnen  25.000 euro winnen bij Q-music.
 
Bureau: The Ideas Unit
Creatie: Danny Pauwels
Productie: Caviar Brussels
Director: Wim Reygaert
Producer: Bo de Group
Opdrachtgever: Q-music (Marc Antonioli/Juriaan de Wit)

 


Media

Marketing

Economisch