Twee nieuwe directieleden bij Ogilvy Social.Lab Amsterdam
22-07-2021 (16:46) - Bureaus
Ogilvy Social.Lab Amsterdam kondigt de aanstelling van twee directieleden aan: Shona Lang, aangesteld als Chief Operations Officer en Chris Walts als Head of Strategy. Acquisities die "aanzienlijke internationale expertise" met zich meebrengen en die bijdragen aan het vergroten van de internationale voetafdruk van het Amsterdamse kantoor van Ogilvy Social.Lab.
Chris Walts zal verantwoordelijk zijn voor de effectieve strategische formulering en het beheer van een groep nationale en internationale klanten. Zijn ervaring komt voort uit diverse functies die hij wereldwijd vervulde, zoals die van Digital Strategist in Canada, Director of Marketing & PR en Futures Director in de UK, evenals het leiden van een succesvol Social Strategy-aanbod voor Ogilvy UK.
Walts trad in 2016 in dienst bij Ogilvy UK. Hij speelde een prominente rol in zowel de strategievervaardiging als het leidinggeven aan Social & Content teams bij Ogilvy UK en hij leidde Ogilvy’s visie op de toekomst van
marketing voor klanten.
Walts trad in 2016 in dienst bij Ogilvy UK. Hij speelde een prominente rol in zowel de strategievervaardiging als het leidinggeven aan Social & Content teams bij Ogilvy UK en hij leidde Ogilvy’s visie op de toekomst van

Shona Lang zal als COO Jai Kotecha (CEO) ondersteunen bij de strategie-uitvoering en het houden van toezicht op de dagelijkse bedrijfsvoering en financiële activiteiten van het bureau. Ze deed ervaring op in de reclamewereld in diverse leidinggevende functies in Frankrijk en België. Gedurende haar 15 jaar bij Ogilvy Paris en recentelijk bij Ogilvy Social.Lab in Brussel, heeft ze een belangrijke rol gespeeld bij het onderhandelen over Europese contracten, het werken aan internationale Client Business en Agency Compliancy.