Vrumona merken Sourcy, Crystal Clear en Holy Soda naar Brand New Telly
15-03-2016 (21:08) - Bureaus
Na een selectie proces, begeleid door Fred Moolhuijsen van Brand and Business Architects, hebben Sourcy, Crystal Clear en Holy Soda een nieuw reclamebureau gevonden. Brand New Telly is inmiddels aan de slag voor de drie merken uit de stal van Vrumona.
Madelon Bogers, Marketing Directeur Vrumona: 'Vrumona wil meer en meer de nadruk leggen op de gezondere kant van fris en deze merken spelen een belangrijke rol in die strategie aangezien ze laag in calorieën en/ of 100% natuurlijk zijn. In BNTI hebben we een energieke en betrokken partner gevonden die samen met ons deze uitdaging op wil pakken.'
Wouter van der Pauw, Creatief Directeur & Partner Brand New Telly: 'Water is een uitdagende categorie. Je hebt te maken met een dominante speler waarbij de merknaam soortnaam is geworden. Tegelijk staat de frisdrankmarkt onder druk en vinden steeds meer consumenten hun weg naar een gezonder alternatief. Deze merken van Vrumona zijn dus relevanter dan ooit en de tijd is aangebroken om dit aan Nederland te vertellen.'
Brand New Telly gaat samenwerken met Starcom die sinds 2012 het mediabureau van alle HEINEKEN merken is. Het eerste zichtbare werk wordt in Q2 2016 verwacht.