Wat wordt het nieuwe bureau van Albert Heijn?
31-01-2019 (11:46) - Bureaus
Albert Heijn start in februari met een pitch voor het reclamebureau dat verantwoordelijk wordt voor de merkcampagnes. De pitch wordt begeleid door 3MO en duurt naar verwachting enkele maanden. In die periode blijft TBWA\NEBOKO campagnes maken voor Albert Heijn. TBWA\NEBOKO is bovendien uitgenodigd om deel te nemen aan dit proces.
Johan van der Zanden, VP marketing & communicatie bij Albert Heijn: "Albert Heijn is een ijzersterk merk dat heel Nederland verbindt en alle Nederlanders raakt. Albert Heijn helpt en inspireert klanten dagelijks met lekker en gezond eten en gemakkelijk en betaalbaar boodschappen doen. Wij willen ons verhaal consistent en impactvol blijven communiceren in de diverse marketingkanalen. Het medialandschap en de retailmarkt zijn sterk in beweging en Albert Heijn wil ook in de marketingcommunicatie voorop blijven lopen. Wij gaan in de markt op zoek naar een onderscheidend campagneconstruct en we vragen in de pitch drie tot vier bureaus om hierover met ons mee te denken. Om daarna de keuze te kunnen maken met welk reclamebureau wij de merkcampagnes gaan maken voor de komende jaren. Meer dan tien jaar heeft Albert Heijn succesvolle en spraakmakende campagnes ontwikkeld met TBWA\NEBOKO en we zijn trots op de prijzen die we samen hebben gewonnen. Ik ben dan ook blij dat zij meedoen aan deze pitch."