Your Majesty in Kroatische handen
In het Volkshotel in Amsterdam presenteerden Your Majesty en Infinum, ter viering van hun samenwerking, gisteravond het onderzoeksrapport The Anatomy of Hype, met inzichten over wat rages in het huidige digitale tijdperk veroorzaakt (lees het rapport hier).
vlnr. Kasper Kuijpers (Founder & CTO, Your Majesty), Nikola Kapraljevic (Founder & CEO, Infinum), Georgios Athanassiadis (Founder & CEO, Your Majesty)
Met de samenwerking combineren de bureaus expertise op het gebied van digitale creativiteit (Your Majesty) en digitale transformatie (Infinium) en breiden beide partijen hun internationale speelveld uit. ‘Samen willen we voor onze klanten de grenzen van innovatie verleggen door bijzondere digitale ervaringen te creëren waarin creativiteit en technologie naadloos in elkaar overgaan.’
Schoonheid en kracht
Het gezamenlijke portfolio omvat merken als de Los Angeles Lakers, Porsche, Airbnb, adidas, Samsung, Philips, Marriott Hotels, Bank of Montreal, Disney en meer.
‘We presteren al jaren op internationaal niveau, maar hadden niet de schaalgrootte om zakelijk echt impact te kunnen maken’, aldus Georgios Athanassiadis, Managing Partner van Your Majesty dat in 2009 is opgericht. ‘Onze visie is altijd geweest om creatief werk van het hoogste niveau te maken. Door onze samenwerking met Infinum ‘groeien’ we in één klap naar 400 medewerkers en bieden we het beste van beide werelden – schoonheid en kracht.’
‘Your Majesty’s toewijding aan vakmanschap, cultuur en creativiteit sluit perfect aan bij onze missie om uitzonderlijke digitale producten te maken, zegt Nikola Kapraljevic, CEO van Infinum, dat in 2005 is opgericht en vanuit acht kantoren in Europa en de VS opereert. ‘Samen vormen we een ambitieuze, wereldwijde ‘krachtpatser’ die het creatieve verschil kan maken in de industrie.’
Trouwe aanhang
De nieuwe samenwerking is de laatste in een reeks van acquisities door Infinum in de afgelopen jaren – in Europa, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Het partnerschap gaat per direct in, waarbij beide partijen zullen samenwerken om diensten te integreren, klantervaringen te verbeteren en gezamenlijke groeidoelstellingen na te streven.
Your Majesty, ook partner van Dutch Digital Design, blijft onder zijn eigen naam opereren; het creatieve bureau heeft een trouwe aanhang van klanten en talent. Wat eveneens geldt voor het Kroatische tech- en designbedrijf dat veel werknemers vasthoudt en, naast vakpijzen als de Red Dot en iF Design Award, ook regelmatig prijzen wint als ‘Beste Werkgever’.