Zilveren Kruis gaat voor Fitzroy

23-03-2016 (16:09) - Bureaus

Na een strategische bureauoriëntatie heeft Zilveren Kruis haar thematische communicatie ondergebracht bij Fitzroy. Het account is afkomstig van FHV BBDO. 

 
Walter de Reus - Manager Merk Zilveren Kruis: 'Ondanks het feit dat wij marktleider zijn hebben wij een challengers-mentaliteit. Dit zochten we ook bij ons nieuwe bureau. Een bureau dat ons uitdaagt om ons merk stevig neer te zetten en dat met cross-mediale campagnes helpt bij het waarmaken van onze ‘raad en daad belofte’. Wij geloven dat Fitzroy hiervoor de juiste partner is.’'
 
Jur Baart - eigenaar Fitzroy: 'De markt van zorgverzekeraars gaat een zeer interessante tijd tegemoet. Om onderscheidend te zijn is het belangrijk om op innovatieve wijze mensen te helpen met het maken van hun keuzes in zorg en gezondheid. Zilveren Kruis doet dat nu al met bijvoorbeeld App de Vakantiedokter. Wij willen Zilveren Kruis helpen om op deze manier niet alleen marktleider te zijn, maar ook mentaal marktleiderschap uit te dragen.'
 
De eerste resultaten van de samenwerking zullen deze zomer te zien zijn.

Media

Marketing

Economisch