Zwitsal kiest a friend of mine

29-06-2016 (15:02) - Bureaus

Na AXE, Conimex en Knorr kiest ook Unilever merk Zwitsal na een pitch voor a friend of mine voor social content en activatie. Samen met Unilever zal het bureau de komende periode verder bouwen aan de global strategie en content voor de 'Joyful Softness' Baby care merken, met een focus op de moderne moeder. Naast Zwitsal in Nederland en België gaat het bureau ook aan de slag voor de merken Fissan in Italie, en Proderm in Griekenland.


'A friend of mine heeft duidelijk laten zien dat ze onze doelgroep begrijpt', aldus Shanti Mahabier, Sr. Global Brand Manager Baby Care bij Unilever. “Maar ze weten ook dat je hard moet werken om deze nieuwe generatie moeders te bereiken. Social media is een van de belangrijkste kanalen voor deze 'Digital Natives’, waardoor het nog belangrijker is om als merk online op een unieke manier onderscheid te maken.

Japie Stoppelenburg, Creative Director bij a friend of mine: 'Zwitsal is een ijzersterk merk, met een zeer loyalefanbase. Door ons te verplaatsen in de nieuwe generatie moeders en daar een goede mix van content en creativiteit aan toe te voegen willen we de betrokkenheid van deze doelgroep hoog houden. We kunnen niet wachten om aan de slag te gaan.'

a friend of mine is onderdeel van Dept, een internationaal netwerk van leading digital agencies. Vanuit Europa en de US combineren ruim 350 talenten creativiteit, technologie en data voor digitale oplossingen die merken helpen te groeien en ons leven gemakkelijker maken.

www.deptagency.com


Media

Marketing

Economisch