Campagnes
Histor lanceert social-first campagne over persoonlijke verfkleuren

21-10-2025 - Het Nederlandse verfmerk Histor introduceert ‘Geef kleur aan jouw verhaal’, een creatorgedreven social first campagne die persoonlijkheid en verhalen vertaalt naar een ...
Lees verder »
Lees verder »
Hoofdrol voor Zeeuwse families in nieuwe campagne Carhartt

21-10-2025 - Met de campagne "You don't turn 50, you earn 50" vertelt het Amerikaanse werkkledingmerk Carhartt geen productgeschiedenis, maar een levensverhaal: dat van de Zeeuwse ...
Lees verder »
Lees verder »
TommyTomato zet gezonde voeding voor kinderen op politieke agenda

21-10-2025 - Terwijl diabetes type II de maatschappij een miljard euro per jaar kost (1), staat het woord 'groente' in de context van gezondheid slechts 8x in de ...
Lees verder »
Lees verder »
Thuiswinkel.org en True Ideas maken korte metten met online fraude

21-10-2025 - In aanlaap naar de feestdagen lanceert Thuiswinkel.org in samenwerking met True Ideas de campagne 'Neem geen risico. Check het logo.' om consumenten te leren hoe ze ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer campagnes
- 20-10-2025 - Nieuwe employer brandingcampagne Kennemerhart ...
- 20-10-2025 - Kruidvat en Suite Rouge zijn op elk kwaaltje ...
- 18-10-2025 - Winterliefhebber Unox neemt Nederland in de ...
- 17-10-2025 - Rotterdam verandert in urban oogtest dankzij ...
- 17-10-2025 - 'Het is stil voor de overgang': Tena en ...
- 17-10-2025 - Higuita en Fitzroy winnen tweemaal bij ...
- 16-10-2025 - NVB en TBWA spelen in op emotionele opwinding ...
- 16-10-2025 - Amsterdam versierd met gouden ballonnen en ...
- 16-10-2025 - Hoofdrol voor hippie-opa en wijze kleindochter ...
- 15-10-2025 - Overheid en Havas Lemz slaan alarm over ...
- 14-10-2025 - The Family ontwikkelt campagne Follow the Money ...
- 14-10-2025 - BMW en Monks scouten monteurstalent op Reddit ...
- 13-10-2025 - Hoofdrol voor R&B-artiest Craig David in nieuwe ...
- 13-10-2025 - Nieuwe merkstijl Schiphol biedt passagiers rust ...
- 13-10-2025 - KNVB en Zilveren Kruis geven jonge voetballers ...
- 12-10-2025 - Plan International brengt met Lichtgedichten ...
- 10-10-2025 - Nationale Opera & Ballet lanceert samen met ...
- 09-10-2025 - Schone was hoeft niet synthetisch te zijn ...
- 09-10-2025 - Menselijke maat centraal in nieuwe campagne ...
- 08-10-2025 - Voedingscentrum en Truman maken 'eetdrammen' ...
- 08-10-2025 - De Nationale Jeugdraad lanceert ...
- 08-10-2025 - CZ en ACE zetten in op zorginstinct in plaats ...
- 07-10-2025 - FonQ en Team5pm lanceren nieuwe wooncampagne ...
- 07-10-2025 - Vier medewerkers Van Dobben prijzen iconische ...
- 07-10-2025 - Dienst Toeslagen en Havas Lemz maken ...
- 06-10-2025 - Universiteiten van Nederland geven docenten ...
- 06-10-2025 - Klusobstakels centraal in najaarscampagne van ...
- 06-10-2025 - Ministerie BZK en Roorda motiveren Nederlanders ...
- 03-10-2025 - Bolletje speelt in op spraakmakende foodtrends ...
- 03-10-2025 - Sanne, Dean en Amy winnen DOOH-challenge van ...
- 03-10-2025 - MediaMarkt stoft iconische slogan 'Ik ben toch ...
- 02-10-2025 - LINDA.meiden en Blitsbee moedigen meiden aan ...
- 02-10-2025 - Eerste campagne van Zuivelhoeve X CMN van ...
- 01-10-2025 - Unilever en For You bouwen fandom rondom ...
- 01-10-2025 - Verkiezingscampagne Heinz ontketent debat over ...
- 30-09-2025 - Omstreden commercial Walibi kan niet door de ...