Nieuwe campagne Bavaria zet internationale koers in

14-11-2016 (09:33) - Campagnes

Bavaria lanceert vandaag zijn nieuwe commercial waaruit meteen duidelijk is dat de brouwer een nieuwe (internationale) koers inzet.  Zo, nu eerst een Bavaria', maar  ‘Welcome to the family’, heet het nu.

 
Bavaria wil met deze campagne het gevoel dat het samen drinken van een biertje oproept, vieren: ‘Wie je ook bent en waar je ook vandaan komt, je hoort er altijd bij.’ Met deze boodschap en bier als verbindende factor wil Bavaria mensen samenbrengen.
 
Bavaria is zeven generaties lang in handen van de familie Swinkels. ‘Kenmerkend voor onze familiebrouwerij is het ondernemerschap, de innovatieve denkwijze en authenticiteit.

De nieuwe campagne is van de hand van N=5 en bestaat, naast tv-commercials, uit advertenties in dagbladen, outdoor- en online uitingen, een social media campagne en activaties op de winkelvloer.
 
credits
Bij Bavaria: Lieke Duijmelings, Carlo Haerens, Ralph Bongaerts
Bureau: N=5
Creatie: Lukas van de Ven, Jeroen van der Sluis
Strategie: Bastiaan Weers
Account: Ole Christern, Ralph Balk
Productiemaatschappij: Halal
Regisseur: Andreas Pasvantis
DOP: Thomas Buelens
Offline: Kapsalon
Online: [MPC]
Music composer: Massive Music