Brazilië zet zichzelf op de kaart
28-10-2013 (08:16) - Campagnes
Embratur, het Nationale Verkeersbureau van Brazilië, lanceert een campagne voor Brazilië als toeristische bestemming. De campagne ‘The world meets in Brazil’ wil de wereld laten zien wat Brazilië te bieden heeft. De focus van deze commercial ligt op de toeristen die Brazilië een bezoek gaan brengen tijdens het WK volgend jaar.
De campagne wordt online ondersteund en in zeven landen (Verenigde Staten, Argentinië, Chili, Colombia, Mexico, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk) ook uitgezonden op televisie. In de commercial ‘Casa’ wordt de schoonheid van de Braziliaanse landschappen vergeleken met de verschillende onderdelen van een woonhuis.
De campagne is het tweede onderdeel van een grotere campagne gestart na de Olympische Spelen in Londen 2012. Met de campagne laat Brazilië zien wat het land te bieden heeft en waar ze staan met de voorbereidingen voor het WK volgend jaar en de Olympische Spelen in Rio de Janeiro in 2016.