Center Parcs lanceert eerste Europese campagne 'Volg je natuur'
Center Parcs introduceert haar eerste Europese campagne: ‘Volg je natuur’. Deze campagne roept mensen op om even afstand te nemen van de dagelijkse drukte en weer in contact te komen met zichzelf, hun dierbaren en de natuur: bij Center Parcs draait alles om jezelf kunnen zijn.
"Onze parken bieden alle ruimte voor ontdekking en beleving. Op het land, op of in het water, speels, ontspannend of verrassend, al deze ervaringen moedigen ons aan om de vele facetten van onze eigen persoonlijkheid tot uitdrukking te brengen. Om authentieke en unieke momenten te beleven met degenen die het dichtst bij ons staan," zegt Andres Neira de Back, Marketing Director Center Parcs Europa.
Merkfilm en mindset-films
De campagne draait om een merkfilm waarin een gezin ontsnapt aan de hectiek en samen geniet van de natuur bij Center Parcs. Daarnaast zijn er drie ‘mindset-films’ gemaakt, die de specifieke wensen en ervaringen van gasten laten zien. Denk aan ontspannen in de Aqua Mundo, kinderen die spelen op de kinderboerderij of samen genieten op het privéterras van een cottage.
In Nederland wordt de campagne verspreid via verschillende kanalen zoals radio, bioscopen, online video en social media. Het reclamebureau VML ontwikkelde en coördineerde de campagne op Europees niveau.
"Met de campagne Volg je natuur delen we een boodschap die Center Parcs helpt een emotionele band te creëren met haar belangrijkste doelgroepen," zegt Floris van de Weg, Managing Director BX bij VML. Andres Neira de Back voegt toe: "Deze campagne tilt onze merkbeleving naar een hoger niveau en versterkt onze herpositionering van 2023."
Credits
Creative agency: VML
Media agency: Mindshare
PR-bureau: NewsLab