Chef’Special in campagne KETEL1

13-02-2013 (08:17) - Campagnes

KETEL1, een Nederlands jenevermerk, start ‘Het verhaal van…’. Een videocampagne die, verspreid via social media, het verhaal van verschillende veelbelovende Nederlandse artiesten in beeld brengt. KETEL1 trapt af met een storytelling video waarin de Nederlandse band Chef'Special met leadzanger Joshua Nolet centraal staat.
 
‘Aanleiding voor de campagne waren de persoonlijke verhalen die wij met regelmaat van onze afnemers toegestuurd krijgen. Mensen schrijven ons over hun band met het merk. Het drinken van KETEL1 gaat bijvoorbeeld heel vaak van vader op zoon, al generaties lang. Ieder van die verhalen is uniek en persoonlijk. We kregen de behoefte om hier visueel uiting aan te geven. En hebben verschillende Nederlandse artiesten, die een band hebben met KETEL1, gevraagd naar hun verhaal, geschiedenis en ambities. In deze reeks video’s brengen we zo in beeld wat men beweegt om te doen wat men doet’, aldus Michel Meenderman, promotion manager van KETEL1. 
 
De campagne die via social media wordt verspreid, draagt KETEL1’s kernwaarden krachtig karakter, eigentijds vakmanschap en pure authenticiteit uit en spreekt een jonge doelgroep aan. KETEL1 verhoogt haar social media activiteiten en maakt zich dit jaar zichtbaar op festivals en evenementen.