Clear Channel helpt BNR en Innovation Norway
29-08-2013 (08:00) - Campagnes
Niet één, maar twee spectaculars sieren de verschillende in het oog springende media van Clear Channel. De campagnes van BNR Nieuwsradio en Innovation Norway richten zich op respectievelijk nieuwsgierige en reislustige passanten.
BNR Nieuwsradio viert haar vijftien jarig bestaan op de Reclamemast Schiphol van Clear Channel langs de snelweg A4. Met een enorme microfoon wil BNR zich positioneren als dé radiozender voor nieuwsgierige en intelligente mensen. Naast out-of-home advertising is voor deze campagne tevens print, radio, online en mobile ingezet. De campagne is succesvol gestart met een ‘trojan commercial’, een radiospot onder de naam ‘Bay and Air’.
Innovation Norway promoot de Noorse, bruisende stad Stavanger (gelegen in Fjord Noorwegen) op een Venster en Billboard in het Amsterdam ArenA gebied. Een beeld van de Preikestolen, een rotsplateau dat loodrecht oprijst uit de Lysefjord en hét icoon is van de regio Stavanger, is gecreëerd door het verlengen van de Billboards. Naast Billboards en Abri’s zijn voor deze campagne ook diverse andere media ingezet zoals DM, mobile (App), print en online.

