I Care achter Zorg & Welzijn-campagne

11-03-2013 (08:11) - Campagnes

Deze week organiseert Stichting RegioPlus de Nationale Week van Zorg & Welzijn. Ruim 1.800 locaties door heel Nederland openen hun deuren voor het grote publiek. Er is een geïntegreerde campagne opgezet door bureau I Care producties met als doel zoveel mogelijk Nederlanders te attenderen op deze week. Er worden honderdduizenden mensen verwacht aankomende week.  
 
André van Duin en Yes-R hebben een belangrijke rol in de campagne. Ze hebben een speciaal campagnenummer opgenomen voor de sector en dat is veelvuldig te horen op radio. Ze zijn ook te horen in een radiocampagne, die draait op landelijke zenders van de STER en 100% NL, maar ook op alle regionale omroepen via ORN. Daarnaast wordt online ingezet, onder andere met een Facebook-campagne waarin Yes-R een belangrijke rol speelt.
 
Angelique van Beuzekom van Stichting RegioPlus; ‘Ik ben tevreden over deze campagne voor de Nationale Week van Zorg & Welzijn. We hebben het echt gezamenlijk ontwikkeld en we krijgen op deze manier zowel aansluiting bij een flink brede doelgroep met André, als de veel jongere doelgroep met Yes-R. We zijn erg blij dat deze grote namen zich wilden verbinden aan deze week. We hebben niet de budgetten als grote retailers, maar kunnen wel een krachtige campagne neerzetten.