Internationale vastgoedexpert lanceert Nederlandse campagne
CBRE, een wereldwijd vooraanstaande speler in commercieel vastgoed, lanceert de Nederlandse merkcampagne 2025&beyond. De campagne brengt 25 unieke perspectieven samen en schetst zo een beeld van hoe onze steden en de mensen die er wonen zich in de toekomst ontwikkelen.
Voor 2025&beyond werkte CBRE samen met toonaangevende experts, zowel binnen als buiten de vastgoedsector. De portretten, vastgelegd door fotograaf Robin de Puy, versterken CBRE’s rol als thought leader en laten zien hoe de vastgoedsector een essentiële bijdrage levert aan de toekomst van onze samenleving.
Met deze Nederlandse merkcampagne wil CBRE haar merkpositionering versterken door het belang van diverse perspectieven te benadrukken en de vastgoedsector te inspireren om vandaag al te werken aan de uitdagingen van morgen. Samen kan de sector bijdragen aan een positieve transformatie van zowel de economie als de samenleving.
CBRE zet in op multidimensionale content, met B2B influencing, social media en advertising. De visuele storytelling is in handen van Pixel by Pixel.