Maandag zet nieuwe missie kracht bij

07-11-2022 (18:10) - Campagnes

Maandag® heeft een nieuwe missie: mensen verbinden met werk waar ze zin in hebben en zin in houden. Om de missie kracht bij te zetten, lanceert Maandag® haar nieuwe campagne.

De campagne draait om de frisse energie die de mensen van Maandag® meenemen naar hun werk. De missie en campagne komen uit de koker van The Family Amsterdam. Ed van Bennekom van The Family: “Als je van je werk houdt, heb je altijd zin in Maandag®. En als je zin hebt in je werk, neem je een dosis frisse energie mee.” De campagne laat zien en voelen hoe aanstekelijk dat is.

Jacqueline Post, CMO/CDO van Maandag®: "Onze ambitie is om iedereen zin te laten hebben en houden in hun werk. We blijven expert in vraag en aanbod binnen het publieke domein, maar overstijgen dit. In elke branche kunnen wij verbinden en voorzien in werk waar men zin in heeft en houdt.

Naast een televisiecommercial/ online video die live gaat op 7 november bestaat de campagne uit out-of-home en radio, die later in het jaar gevolgd wordt door onder meer een online campagne gericht op de werving van professionals, die de voordelen van werken via Maandag® nader voor het voetlicht brengt.

Credits

Klant: Maandag®
Verantwoordelijk: Jacqueline Post (Chief Marketing Officer / Chief Digital Officer)
Maaike Bakker (Brand Lead)
Bureau: The Family Amsterdam
Regisseur: Victor Vroegindeweij
DOP: Gregg Telussa
Executive producer: Judith Engels
Offline edit: MRTN edit boutique
Online & Grading: De Grot
Grading: De Grot
Muziek: Rahul Suntah & The Pointer Sisters/ Cris & Jef music
Audiomix: Haaifaai
Sharkee/Mark

Maandag® - Zin in Maandag from The Family Amsterdam on Vimeo.