Nieuwe commercial Klaverblad Verzekeringen door BVH
11-04-2013 (08:34) - Campagnes
Klaverblad Verzekeringen gaat energie verkopen. Althans, dat stellen een paar merkstrategen voor aan de verzekeraar in de nieuwe commercial die vanaf 15 april op tv verschijnt. Maar ook in deze vierde commercial, in een reeks gemaakt door BVH, laat de verzekeraar zich niet verleiden.
Klaverblad Verzekeringen bestaat al sinds 1850, maar is desondanks geen bekende verzekeringsmaatschappij. Daarom is in 2012 gestart met de deze campagne waarin de grondgedachte is: Klaverblad Verzekeringen blijft gewoon goed verzekeren. Nu en in de toekomst. Dat is tegenwoordig best bijzonder. De themazin van de commercials is dan ook: Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder.
Merk: Klaverblad
Opdrachtgevers: Peter Paul Barth, Gerard Ziedses des Plantes en Jacinta Gelauff
Bureau: BVH
Creatie: Peter van Zijp, Maarten Bakker
Strategie: Jeroen Kaal
Account: Anne-Britt van Uchelen
RTV-producer: Violet van der Straaten
Productie: Hazazah
Producer: Judith Engels
Regisseur: Wim van der Aar
Online: Post Office
