Paturain zonder knoflook? Ook dat kan tegenwoordig

25-06-2024 (13:35) - Campagnes

Welke Nederlander kent Paturain niet, de Franse roomkaas met knoflook en kruiden? Dit icoon van de borrelplank krijgt gezelschap van een volledig nieuwe variant, eentje zonder knoflook en kruiden: Paturain Naturel. De introductiecampagne is ontwikkeld door Fightclub. In de hoofdrol een TV-commercial met de vertrouwde, luchtige humor.

Amélie Cadroas, Senior Brand Manager Savencia: “De categorie van verse, naturel roomkaas is nog steeds groeiende in Nederland. Als wij echter naar het aanbod kijken dan zien we producten die wat ons betreft niet puur genoeg zijn. Er zitten ingrediënten in die er eigenlijk niet in hoeven te zitten. Daarom introduceren we Paturain Naturel. Het bevat alleen verse room, melk en een snufje zout. En die pure eenvoud herken je in de smaak, die smeuïg en fris is als geen ander product op de markt. In een tijd dat consumenten zich steeds bewuster worden van de kwaliteit van hun voeding, en steeds vaker de ingrediënten achterop verpakkingen lezen, denken we dat we met Paturain Naturel een ijzersterke toevoeging aan het koelschap introduceren.”

Credits

Merk: Paturain
Klant: Savencia Fromage & Dairy Benelux
Marketing Director: Alice Hellawell
Senior Brand Manager: Amélie Cadroas
Junior Brand Manager: Lucie Masse

Creative Agency: Fightclub
Creative Director: Richard Hol
Copywriter: Pieter van den Heuvel
Art Director: Cas Hamers
Merkstrateeg: Lisa Knapen
Producer: Jelle Smidt
Client Service Director: Lesley Bosch
Project Manager: Doreen Lammerse-Bonté

Productiemaatschappij: Nosh Foodfilms
Regisseur: Colin Huijser
Senior Producer: Sandra Verbaas